Friday, April 8, 2011

hantar e-mel korang dengan tulisan tangan..superb!

helo, menghantar mesej secara online samada secara texting, mailing dsb telah menjadi budaya hidup kita sekarang...tapi adakah korang rasa this technology boleh mencapai suatu tahap revolusi seperti revolusi mesin cetak? I leave it to you guys to make your own conclusion ok..

Post kali ni gilaweb perkenalkan pada korang pilothandwriting.comWeb ni membolehkan korang menghantar e-mel korang dengan menggunakan tulisan tangan korang sendiri. Terdapat beberapa proses yang korang perlu ikuti sebelum korang boleh mula menghantar mesej.
















1. Register

2. Printkan font form (mandatory). Korang isikan font dengan stail korang yang tersendiri. Di bawah adalah  font style dari gilaweb (buruk wei tulisan gilaweb :p). Peringatan : korang perlu gunakan pen Pilot untuk hasil yang lebih menarik.


















3. Scan dan upload form korang tadi menerusi  pilothandwriting.com. Korang juga boleh menggunakan webcam atau digital camera korang sebagai alternatif daripada penggunaan scanner. Form yang dah di upload akan diproses dengan kadar segera.



4. So bila semua sudah diproses, korang boleh start menghantar mesej  korang menggunakan tulisan tangan korang sendiri..dibawah adalah e-mel gilaweb yang menggunakan tulisan tangan. (tulisan x jelas akibat x guna pen pilot. haha). selamat mencuba ok

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons